3numara benim ilk gebeliğim öyleydi canım plasentam aşağıdaydı. Yukarı çıkmadı doktorum prof perinatologdu herkes sezaryene yönlendirir ama ben normal doğum yaptım kanamalı oldu zaten söylemişti kanamalı olacak diye. Hamileliğimde de bir sorun yaşamadım çok şükür korkmayın