Yorulmaz_6 bana da aynı şeyi söylemişti doktorum ilk gittiğimde kese şekli bozuk düşük olabilir diye progesteron verdi. Düzenli kullandım ikinci kontrolde şekli düzelmiş dedi. Çok şükür bir şey olmadı şu an 24 haftalığız oğlumla💕 Sadece tavsiyem ilacı aksatmadan kullan ve bol bol yat dinlen çok fazla hareket etme