Esra___ Merhabalar kızlar ben de hep buraya Doğum hikayemi yazabilecek miyim diye hayal kuruyordum çok şükür sağ Salim kavuştum oğluma 12 Kasım’da kontrole gitmiştim ve artık 39.haftanın son günlerini yaşıyordum doktorum Doğuma dair hiçbir belirti Yok bebek de iyi bekleyeceğiz dedi gece WC’ye kalktım benden bi kan boşaldı eşimi çağırdım hemen o sırada da belimden kasıklarıma doğru bi ağrı girdi ilk gaz sancısı zannettim 40 saniye kadar sürdü ve bitti 5 dk sonra tekrar aynı sancı oh dedim doğuruyorum ağrı da çok katlanılmaz değil bu arada o gece sabaha kadar 5 dkda bir ağrı geldi bana sabah doktorumu aradım gel bakalım dedi gittim 2,5 cm açılma var ama bebek daha kanala girmemiş kanaman da var burada da oturmuyorsun seni yatırayım dedi o gece de sabaha kadar 5 dkda bir sancı çektim o kadar garip ki gündüzleri 20 dkda bir geliyordu ağrılarım ve nstde düzensizdi sabah bakıldı 3 cm açılma ve hala bebek kanala girmemiş tabi ben artık 2 gece üst üste uykusuz kalınca iyice bitkin düşmüştüm doktorum ultrasonla baktı bebekte bi sıkıntı Yok bekleyelim suni sancı versem seni çok yoracak ve iş sezeryana dönecek bebek kendisi girsin kanala dedi ve hastanenin olduğu şehirden ayırılmamak kaydıyla beni annemlere gönderdi bol bol da merdiven in çık dedi eve geldim annemler 3.katta oturuyor akşama kadar sürekli merdiven indim çıktım hurma yedim tabi ağrılarım da 10 dkda bir 20 dkda bir gelip gidiyor artık Çarşamba gecesi ve ben 3 gündür sancı çekiyorum uyku 0 neyse gece oldu ama sancılarım 3 dkda bir gelmeye başladı ve şiddeti diğer iki güne göre çok fazlaydı sabaha karşı o kadar bitkin düştüm ki o 3 dklık sancı aralarında uyuyup rüya bile gördüm kızlar 😔 gözüm sürekli saatte allahım artık sabah olsun diyorum eşim yanımda zavallım masaj yapıyım mı diye soruyor sarılıyor neyse sabah 10 gibi gittik hastaneye doktorum baktı bebek kanala girmiş 6 cm’de açıklığın var bugün doğurursun artık dedi yatış verdi akşam 3e kadar yine sancı çektim kızlar ama artık çok şiddetliydi geldiğinde gözlerimi kapatıp dişlerimi sıkıyordum en son ebe baktı 7 cm olmuş gel artık doğumhaneye orda da biraz beklersin artık doğurursun dedi annem eşim kayınvalidem hepsi odadalar doğumhaneye giderken kimsenin yüzüne bakamadım başladım ağlamaya eşim geldi yanıma sarıldı öptü doğumhaneye girdim ve bundan sonrası tam bir kabus olarak ilerledi artık 4.gündü ve ben çok yorulmuştum bitkindim ve o iğrenç ebe bana başladı ıkın demeye abla 7 cm demiştin erken değil mi diyorum hayır ıkın sen diyor bana sancım geldikçe ıkınmaya çalışıyorum ama olmuyor yani o anlatılan ıkınma hissim Yok sancı zaten artık katlanılmaz bi halde bu arada dr arıyor ebe hayır gelmeyin daha hazır değil diyo beni yarım saat boyunca ıkın allah ıkın mahvetti Kadın bi de bana sen ıkınamıyorsun çocuk kanalda kalacak demeye başladı o şurada doktorum geldi baktı ebeye çok erken almışsın dedi ebe de döndü doktora siz ultrasonda düzgün baktınız mı bu çocuğun pozisyonunda bi sıkıntı var aşağı inmiyor diyor resmen ikisi dr topu birbirine atıyor aradan bi yarım saat daha geçti ben artık Doğum masasından indim yerlerde ıkınıyorum doktor da gitti ebe hala ıkınamıyorsun çocuk kanalda kaldı diye beynimi yiyor yaşadığım korkuyu burada size anlatamam kızlar acı bi yandan bebeğim benim yüzümden zarar gördü korkusu bi yandan ama bende hala ıkınma hissi Yok kendim yırtınırcasına ıkınıyorum ama bebeğim gelmiyor en son doktor geldi eşini içeri alıcam adam mahvoldu dışarda dedi beni görseniz dilim damağım kurudu o 1 saatte bütün dudaklarım yara oldu hayır almayın beni böyle görmesin diye yalvarıyorum bi yandan da ıkınmaya devam ediyorum kapıdan eşim girdi hüngür hüngür ağlıyor adam beni gördü hıçkırmaya başladı geldi sarıldı hadi Cnmm sen yaparsın az kaldı dayan bişeyler diyor ama ben kurumuş dilim damağımla ben yapamıyorum çocuğu kanalda bırakmışım ıkınamıyorum diye ağlıyorum neyse eşim çıktı doktor sen onu nerden çıkardın bebeğine bişey olmayacak dedi beni tekrar masaya aldılar ve damardan bi ilaç yaptırdı doktor kızlar İnan’ın 2 dk içinde bebeğimi aşağıda hissettim ve o ıkınma hissi öyle bir geldi ki zaten tutmanız imkansız doktor ıkınma dediğimde dur dedi ama benim aklım sürekli bebeğimi kanalda bıraktım ya bişey olduysa oksijensiz kaldıysa başı uzayıp kaldıysa hep bunlarla meşgul olunca doktorumu bile duymadım öyle bir ıkındım ki kendim de gördüm bebeğimin başı ve omzu aynı anda çıktı 😔 o an bütün acılarım gerçekten bitti doktorum naptın kızım sen beni niye dinlemedin dedi ama ben zaten bebeğimin derdine düşmüşüm o sırada eşimi de aldılar içeri bebeğimi koynuma verdiler ben nasıl ağlıyorum bitti mi yavrum iyi mi diye direk oğluma baktım mor değildi ağlıyordu gözlerini bile açmıştı kafası da normaldi çok şükür bi sıkıntı yoktu doktora döndüm beni uyutun nolur dedim dikişler atılırken uyudum yatağımda kendime geldiğimde çok fazla dikiş acım vardı doktorum geldi beni dinlemedin yoksa hiç dikişin olmayacaktı bebeğinin kafası iri değildi ama çok fazla ıkındın omuzuyla fırlattın resmen bebeği o yüzden çok dikişin oldu dedi o ebe yüzünden kabus gibi bi Doğum geçirdim hakkımı asla helal etmiyorum sonra öğrendim ki tüm derdi beni saat 5e kadar doğurtup babadan para almakmış oyüzden erkenden alıp ıkın ıkın diye söylenmiş 2 arkadaşımı daha öyle mahvetmiş doktoruma da çok güvenmeme rağmen oda salladı beni ve durduk yere doğumumu zehir ettiler sonuç olarak 15 Kasım saat 16:50de 3330 gram ve 51 cm olarak dünyaya geldi çok şükür sağlıklı benim sancı sürecim de çok zordu 4 gün çektim doğumum da vicdansız bi ebe yüzünden kabusa döndü allah herkesi allah korkusu olan insanlarla karşılaştırsın ama yavrumla geçirdiğim her saniye dünyalara bedel allah isteyen herkese nasip etsin çok uzun oldu hakkınızı helal edin
Hulya57 Esra___ bende cok korkuyorum Doğumdan rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin insallah canim ya allah korumuş seni we oglunu
Tugbatatli Esra___ gözünüz aydın allah o ebeleri bildgi gibi etsn saçlarını alcan elıne ozamn akıllancaklar 😏
Gulecan Esra___ Esra___ sağlıkla büyüt inşallah gerçekten zorlu olmuş ama şükür ki atlatmışsın darısı bizim başımıza hayırlısıyla
Kelebek1 Esra___ hangi hastanede Doğum yaptınız acaba ? Amin inşallah bizlere çok dua edin inşallah bundan sonraki süreçte herşey yolunda girer ve bebeğinizle sağlıklı bir ömür geçirirsiniz
Esra___ Hulya57 amin cnmm hepimizi inş hiç korkma allah gayret kuvvet veriyor benim bütün arkadaşlarım 5-6 saatte doğurdu ben sanırım anneme çekmişim sancı sürecim uzun sürdü herkes aynı olmuyor hakkında hayırlısı hangisiyse o şekilde doğsun yavrun inş
Bella Okurken gözlerim doldu.. Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah.. Bu tür insanlardan nefret ediyorum, acımasız ve merhametsizsen ne diye ebe veya bir sağlık personeli olursun ki?!
aysess Canım ya çok geçmiş olsun. Hangi hastahane burası. İnşallah en kısa zamanda geçer ağrıların. Bebisinle sağlıklı uzun ömrünuz olsun 🌼
Esra___ Tugbatatli aynen öyle hatta arkadaşımın biri şikayet etmiş hastane yönetimine aynı ebeyi ama bişey değişmemiş demek ki
Esra___ Tugbatatli aynen öyle bi de kadın Kadına bunu yapıyor üç kuruş para için vicdanlarını köreltiyorlar
Esra___ Kelebek1 amin cnmm inş özel hastane devlet falan değil yani inş sizin de güzel Doğum hikayelerinizi okuruz burada