Yerleşme ağrısı bence çoook uzun süren bir şey ya her şeye ya yerleşme ya da rahim büyümesi deniyor. Hepimizin güzel doğası bence bu. Yanma kısmını bilmiyorum ama kasık ağrısı rahim ağrısı batması ağır olmadığı sürece normal sanırım canımm yinede yanmayı bir doktoruna danış istersen