Doktorun neden seni bu kadar endişelendirdi ki? Ben de bugün gittim 5+1deyiz kesem 10mm olmuş ama bebeği görmedik, çok normal daha çok küçük haftaya gel görürüz muhtemelen dedi. Rahatlatıcı konuştu, şu an için kesenin oluşması, keseyi görmemiz yeterli dedi. Çok normal canım senin de henüz görememen içini ferah tut çok minikler daha🙏🏻☺️