Rumeysaufukk Ovitrelle çatlatma iğnesi oldum ancak yumurtamın catladigina dair hiçbir ağrım falan olmadı bu normal mi?
Hrdl Rumeysaufukk normal vanım onun ağrısı olmaz ki adet dönemine yakın belirtileri olur 2 defa ben kullandım
Rumeysaufukk Hrdl İnternette çok okudum ağrım oluyor catladgi için diyen vardı bende hiç ağrı olmaynca merk ettm canm teşekkür ederim