Sevimlii00 31 haftalığız kızlar bugün kontrolde bebeğin baş geliş olduğunu söyledi doktor. Sizde durumlar ne neydi bu haftalarda
SenaBilgin Sevimlii00 ben en son 32de gitmiştim dönmemişti ama sezeryan olacağım zaten dönmesi birşey değiştirmiyor
Asyaegemenmom Benim oglus hep başağı idi şuan da öyle dimdik duruyor her an fırlayacak gibi😂 ama sezeryan olacağım
eso2023 Sevimlii00 hiç korkmayın bi aşağıda bi yukarıda benimki 38de bile dönebiliyor dedi doktor baş aşağı şu an hüküm vermek için çok erken yeri bol istediği yere dönüyorlar
Sevimlii00 eso2023 çok teşekkür ederim. İnşaallah vakitlice ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder Rabbim hepimize 🤲🏻 bazı cahiller öyle söylediği için sürekli ister istemez etkilenip kafama takıyorum
Zehross03 Sevimlii00 her hafta kontrole gidiyorum inanırmısın her hafta farklıydı bi ters bi baş geliş iki gün önce başgelişti 33. Haftadayım bakalım haftaya ne bekliyor 🤣
Sevimlii00 Zehross03 Hadi yaa 🙈🤭 bana hep makat geliş dedikleri için şimdi baş geliş deyince çevremdekiler de panikletince korktum. Haftam da otuzlara dayandigindan insanın aklına herşey geliyor 🥲
Zehross03 Sevimlii00 yok korkma o değişedebilir zaten genelde bu haftalarda doğum pozisyonunu alıyolar başgelişi en rahat pozisyon bence öbür türlü aşşağıya tekme yemek çok kötü 🤣