Arzu_Ak Bugün kontrolüm vardı tam 40 haftalık olduk bebek halâ kanalda değil rahim halâ yukarıda üstelik hiç açılmada yok doktor son 3 gün daha bekleriz sonra suni sancı ile doğumu başlatiriz dedi yuruste yapıyordum evde temizlikte yapıyorum sıcak duşta alıyorum ona rağmen 0 açılma bu 2.gebeliğim ilkinde 40+6da sancım geldi 3 cm açılma vardı ama yetersizdi 10 saat suni sancı aldım bu 3 gün içinde ne yaparsam açılmam olur akıl verin nolur
Esmagrr Arzu_Ak artık ne yaparsan yap bazen hayırlısı böyle olurmuş bebeğin sağlıklıysa üzme kendini doktorunu dinle
Busenn01 Arzu_Ak cinsel ilişki,aksak gebe yürüyüşü, adaçayı,hurma,Meryem Ana otu, çömelerek yürüme gibi bir sürü şey öneriyorlar.internetten araştırın bence
Asyaegemenmom İlişki öneriyorlar aslında ben sezeryanla doğum yaptım ama normal doğum yapanlar öyle söylüyor