Bugün kontrolüm vardı tam 40 haftalık olduk bebek halâ kanalda değil rahim halâ yukarıda üstelik hiç açılmada yok doktor son 3 gün daha bekleriz sonra suni sancı ile doğumu başlatiriz dedi yuruste yapıyordum evde temizlikte yapıyorum sıcak duşta alıyorum ona rağmen 0 açılma bu 2.gebeliğim ilkinde 40+6da sancım geldi 3 cm açılma vardı ama yetersizdi 10 saat suni sancı aldım bu 3 gün içinde ne yaparsam açılmam olur akıl verin nolur