OnlyBaby Kızlar bilen bilir haziran ayında klomen kullanıp çatlama iğnesi oldum ama hamile kalamadım, şimdi bu ay sonu ikinciyi denicem. Arayı iki ay açtım tutma ihtimali olurmu acaba. İkinciye tutan çok gördüm ama arayı açmışmıydınız??
Hrdl OnlyBaby ben kaldım 2. De ama arka arkaya kullanımda yumurtaların iyiyse büyürse kalırsın canım arayı açmakla bişey olmaz
Aysegul-ucbh OnlyBaby çatlama iğnesi hakkında bilgi verir misiniz ? Ne zaman kullanılıyor kendimiz mi alıyoruz vs. ?
OnlyBaby Hrdl ilaç kullanınca büyümüştü bu ay ilaçsız kontrol ettirdim. Büyümemiş. Arayı açmakla olmazsa sıkıntı olmaz o zaman:)
OnlyBaby Nursah2 benim hiç yok kız ikiz vakam vardıda düştüler bizim ailenin genleri sanırım ikize müsait değil 😅
OnlyBaby Aysegul-ucbh adetinin 5. Günü klomen veya başka bir yumurta geliştirici ilacı 5 gün sabah akşam kullanıyorsun, 5. Günün sonunda ultrana yumurtalıklarına bakıyor doktor 18-22 mm boyutuna gelince çatlama iğnesi vuruyor ve o günler ilişkiye girin diyor. Eğer boyut yeterli değilde 3-4 gün sonra gel diyor o zaman zaten büyümüş oluyor.
Nursah2 OnlyBaby tek olsun harbi olsun😅 bence senin genler, böyle harika genlerle 2 bebeğe dünya hazır değil diyo 🤣