Asye22 Arkadaşlar şimdi size birşey sorucam ben son adet tarihime gore 33 haftaligim ama ultrosonda olculdugunde 35+2 haftalık şimdi ben 38 haftalık doğum yapsam ultrasona göre iki hafta ileri olduğu için küveze girermi girmez mi
Esrafatih01 @“Asye22”#p2922539140 haftayı doldurup ta kuveze giren bile olabilir solunum sıkıntısından vs. Ayrıca zaten sezeryan için 38-39.haftalarda alıyorlar