-Tys Kimi zaman zor kimi zaman cok guzel anilar biriktirdigim hamileligin bitmesine son 3 .. heyecanli miyim degil miyim bi garibim icim bi farkli ne hissedecegimi bilmiyorum sizler nasilsiniz
naz_ozz -Tys galiba benimde o gün olacak yarın doktora gideceğim doğum şeklini konuşalım demişti geçen hafta 39+3 olacağız yarın benim fikrimce pazartesiye verir geciktirmez gününü bendede çok tuhaf bir duygu var aşırı duygusal ve heyecanlıyım🥲
arsamveannesi -Tys ay bende 28 te doğuruyorum 🥰🥰 ve seninle ayni hisleri paylasiyorum doktor gun verdikten sonra bi tuhaf oldum aylardr bu anı bekliyordum şimdi bilmiyorum içimi değşik duygular kaplamış keyfim kacti😃
Asyaegemenmom Hele de son gece kalbin çıkacak gibi oluyor ne yaparım ne ederim ay hatırlayınca içim bir hos oldu
UlkerDuru Aynı gün benimde doğumum var. Heyecan korku hepsi bi arada Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin.
-Tys Hepimiz sag salim kucagimiza alalim insallaah dualarim hepimizle.. cok karisik duygularmis ne kadarda garibim bastirmaya calistikca mide agrilarina kaldimm insallah her sey guzel olur 🙏