Hilal6116 haklısun kuzum ama burdaki insanlar sadece tahmin yürütebilir hatta seni yanlış bile yönlendirebilir cünkü herkesin gebeliği farklı. Inswn kendinşn doktorudur sen kendini nasıl hissediyorsun? Ufak bi baş dönmesinden bişi olmaz, toplanma diceksin benimki günde 3-4 kere toplanıyor seviyor o işleri 😂 bende 34 haftalığım. Sen kendini ii hissediyorsan bi sorun yoktur ama dediğim gibi burdaki insanların hiçbiri uzman değil.