Bir hafta önce yaptırdığım idrar kültüründe ciddi enfeksiyon olduğunu ve bakterilerin direnç kazandığını öğrendim. Kadın doğum doktoru tedavi olmazsam erken doğum yapacağımı söyledi. Daha 26. haftadayım. Bugün hastaneye yatışımı verdiler. Serumla antibiyotik tedavisine başladım. Çok endişeliyim. Başına böyle bir olay gelen var mı? Bana yardımcı olabilir misiniz?