Merhaba arkadaşlar
Bu benim 2. Gebeliğim , ilk dogumumu medicalpark shahla hocada gerçekleştirdim hastaneden de doktordanda menmundum ancak özel sigortamin anlaşması hastaneyle sonladigi için Avrasya Hastanesi’ne gitmeye karar verdim. Doktor Fatma hanım önerildi , daha önce doğum yapan veya şuan kontrole giden var mı. Cep telefonu üzerinden istedigimiz zaman kendisiyle iletişime geçebiliyor muyuz. Bir de sezaryon doğum olacak bu seferde, mesai dışı herhangi bir durumda bu hastanenin doktorları geliyor mu. Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.