zehrakkk ben hep sol taraf kasık ağrım oldu hatta dediler ki sol kasık ağrısında kız olur dediler cinsiyet belli oldu hurafe çıktı tabi erkek bebeğim Olacak. Hareketlerini hissetmeye başladıktan itibaren de hep sağda hissettim. Neticeten benim ki de hep sağ 😀