Yakut16 Kızlar arada kasiklarim ve belimde ağrı var bide ne yesem kabızlık sorununu yaşıyorum sizce normal mi
Yaseminduygulu Bu ara bütün hamilelerde var bu kasık ağrısı bebek büyüdükçe oluyor diyorlar ama yinede doktoruna danış bence
Yaseminduygulu Kabızlık sorunu hiç çekilmiyo tek çaresi gerçekten bol su içmek galiba birde kuru kayıs ye 4 5 tane cidden faydası var
htcktkym Bende 18+5 deyim kabızlık halsizlik ve akşam yemekten bi süre sonra rahatsızlanıyorum ağzıma acı su geliyor normalde çok su içmeye çalışan biriyim bende işe yaramadı kayısıyı deneyeceğim birde