aselinannesi81 Kasığımda oluşan şişlik sonucu doktora gittim ve varis olduğunu söyleyip doğuma kadar kan sulandırıcı iğne olmam gerektiğini söylediler . Bu durumu yaşayan arkadaşlar bilgi verebilir mi çok tedirginim ve ağrısı çok oluyor .
Asdfghhjkl aselinannesi81 ağrısı nasıl nasıl farkettiniz benim de kaşığımda şişlik var böle erik gibi bazen çıkıyor bazen geliyor ama çok ağrıyor tam sezaryen altında kasığımda
aselinannesi81 Asdfghhjkl evet benim de öyleydi ağrısından kendi doktoruma söyledim o yönlendirdi o sayede öğrendim