Duygukayae doktor tavsiye etti siz burdaki insanlara mı soruyorsunuz çünkü burda tanımadığınız kişilere doktordan daha çok güveniyorsunuz sanırım? Gebelik şekeri varsa eğer ki ileriden gidiyorsa olma ihtimali var, erken doğum dahil bi çok komplikasyon çıkabilir sizi ve bebeğinizi riske atabilir. Tabiki yaptırın.