Cyln00 Haftanıza göre hareket edin daha erken ise doktorunuz kesin diyene kadar alışveriş yapmayın derim belli olmuyor çünkü. Benim doktorum kesin kız demişti 13 te. Onada güveniyordum yapmaya başlamıştım alışverişi yanılmadıda. Ama yanılan doktor oluyor erkenden herkes bilemiyor öyle. 1 ay sonra gel dediyse 1 ay daha sabredin