Tecrubesizaile 13 haftalık hamileyim ve ishal kusma ve bişey yiyemediğim için başım dönüyor sizce acil bişey yaparmı gitmelimiyim
Merii16 Tecrubesizaile benimde ilk haftalarım istifrayla geçmişti 3 kilo vermiştim doktor prilam yazdı çok iyi geldi
Yaseminduygulu Tecrubesizaile kesinlikle hemen gitmelisin serum takılınca seni bi kaç gün ayakta tutuyo
Tecrubesizaile Merii16 normalde bende sürekli kullanıyorum baya iyi geldi ama bu sefer geçmedi malesef teşekkür ederim
BetulMom Git canım, ben gidiyorum arada serum birkaç gün toparlıyor rahatlatıyor beni.eziyet etme kendine
Ahenq Tecrubesizaile bende o haftalarda aalgına yakalandım ishal oldum kremp ağrılarımdan duramıyorum acile gitmemi söyledi kadın doğumcum ama acildede bişe yapamadılar oradaki kadın doğumcuyq ulaşamadığı için ilaç yazamadı kendi yöntemlerimle halletmeye çalıştım yoğurda kuru çay koyup yedim muz felan yinede 1 haftayı buldu iyileşme süresi. Siz mutlaka gidin belki ilaç felan verirler önemli olabiliyo böyle şeyler