Hayır muayene sonrası doktor kağıda nst yazıp kayıt bankosuna gönderiyor ordan nst barkodu alıp nst odasına gidiyorsunuz ebeler barkodu alıp yatışınızı yapıyor 15-20 dk sürüyor normal muayene gibi uzanıyorsunuz kemer bağlıyorlar makinede bebeğin hareketleri kalp atışı felan oluyor eşinizle siz bi odada kalıyorsunuz ebeler gelip gidip kağıda bakıyorlar felan 🙈