rabisskocc Merhabalar hamişlerrr, uygulamada yeniyim☺️ Ben bugün 5+5 haftalık oldum hayırlısıyla yarın kalp atışlarını duyucaz. Siz kaç haftalıkken cinsiyet öğrendiniz?
PervinY rabisskocc Evet. Araştırma hastaneleri de erken söylüyor. İlk bebeğimi araştırmada 12 de öğrendim. Bu sefer şehir hastanesinde takipliyim 16 dan önce kesinlikle söylemediler 🙃
rainss Ben 17+5’im daha öğrenemedim yerinde durmadığı için inşAllah salı günü öğrenceğiz😇 ortalama en garanti 16-20 hafta arası diyorlar
rainss rabisskocc zaman hızlı geçiyor emin ol ne ara o kadar büyüdü haftalar geçti anlaşılmıyor ama insan merak ediyor tabi ki beklemek zor😅
rabisskocc PervinY vallahi ilk gebeliğim olduğu için çok heyecan yapıyorum istemsiz 😅😅🥹 bir an önce alışveriş yapmak için sabırsızlanıyorum
PervinY rabisskocc Yanılma vs olabilir ya bi yönden iyi aslında 😁 İlk bebek olunca haklısın insan çok sabırsızlanıyor 😁
rabisskocc PervinY vallahi öyle sağlıklı olsunda 😃😃 yenidoğan takımları çok pahalı uygun kaliteli satan bi site varmı
PervinY rabisskocc Ben bi Koza bebek biliyorum güvenilir diyorlar ve nispeten daha uygun gibi. Benim bebiş 29 haftalık oldu daha alışveriş yapmadım o yüzden bu konuda bi fikir veremem daha🙈 Bide ben mağaza gezip almayı daha çok seviyorum daha keyifli oluyor🥰
rabisskocc PervinY bende öyle düşünüyorum ama ekonomi malum bugün 5 e aldığımız yarın ona yükselebiliyor ondan dolayı😅
PervinY rabisskocc Maalesef öyle 🤷🏻♀️ Beşiğini arabasını alıp koyun bence şimdiden her ay aşırı zamlar geliyor. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰🌷