123blogggh evet canım benim 38+2 de 3800 gramdı ondan dedi zaten 4 olursa sezeryan yapacağım diye ama sezeryan gibi konuştu günü belirleyelim dedi normalde devlet hastanesinde doktorlar konuşmaz böyle sezeryan olmadığı sürece inşallah pazartesi gün verir zaten öyle olur diye düşünüyorum hayırlısı bakalım 🙏🏻