Bonibonn Kızlar gögüs pompası almayı düşünüyormusunuz sizce gereklimi ? Çalışmayan anneler için de yinede alınmalımı fiyatlar çok pahalı
MerveTeyze Bence bebeğin hele bir doğsun öyle bak durumuna sütünün gelişine ihtiyaç duyup duymadığına göre karar verirsin zaten en berbat zamları atlattık her şey uçmuş durumda daha da ikiye katlamaz bir kaç ay içinde