Görseli paylaşmayı bulamadım ama adetime 5 gün var, test yaptım silik bir çizgi vardı ama belliydi yani sonra kayboldu, başka bir test yaptım tek çizgi, yarın sabah ilk idrarla deneyeceğim bir de iki tane test. Sizce onlar da negatif çıkarsa ne yapmalıyım? Kan vermeme gerek var mı?