Taze_Anne34 bende 34.haftamda 4-5 gün boyunca ishal kusma halsizlik yaşadım. Kendiliğinden geçer diye bekledim ama keşke beklemeseydim hem kendim kilo verdim hemde bebeğin gelişimini etkilemiş. Üstelik idrarda protein yüksekliğine sebep olmuş. Dün kontrolüm vardı tam 35haftalık oldum. Doktorum günde 5i geçen ishal için kesinlikle hastaneye gitmemi ve serum takviyesi almamı söyledi. O yüzden size tavsiyem bir gidip bakılın. İnşallah kısa zamanda atlatırsınız.