Deniizzz125 Kızlar bir haftadır çarpıntım var bugün kardiyoloji bölümüne gittim ritim holter taktı ekg falan çekti yarın sonuçları alıcam. Böyle bir durum yaşayıp ilaç kullanan var mı ? İlaç düzeltti mi kullandıysanız da
Deletedmom_88 Deniizzz125 ben normalde Beloc kullanıyordum, hamile olunca bıraktım. Eğer çok çok ciddi bir sorununuz yoksa doktor da önermiyor zaten. Ben 32. Haftadayım hala kullanmadım . Yine kalp doktoruna danışın tabi ama
Deniizzz125 Betuulll1 çok rahatsız olursan 12. Haftadan sonra gel dedi kardiyoloji, kendi doktorumlada takip ettik anksiyetemde var o da yapabilir dedi bende zorlanmayınca vermedi
Deniizzz125 Deletedmom_88 doğum doktorum gerekirse kullanabilirsin güvenlidir demişti ama ben kullanmadım
Deletedmom_88 Deniizzz125 bana kadın doğumcum bırak, kalp doktoru ile görüşmeden içme demişti. Dozunu da hamilelere göre ayarlıyor kardiyologlar. Ki ona rağmen kullanmadım ben yine de aritmim olmasına rağmen . Siz de kalp doktoru ile görüşmeden kullanmayın bence