Kızlar mecburiyetten bugün kendi doktorum haricinde bir doktora gitmek zorunda kaldım. Uzun zamandan beri doktora da gidemiyordum. Malesef gittiğim doktor doğru düzgün yorum yapması. O kadar soru sordum hiç birini cevaplamadı da. Sadece suyu iyi dedi. Bebek 1290 gram dedi. Uçak raporu yazdı başka bir yorum yapmadı. 27+3 teyim şu amda 1290 gram önde gitmiyor dimi kızım? Yani normal doğum olması için çok çabalıyorum biraz da şeker sıkıntım var. Önden gitmiyor dimi bebişin kilosu? Sizin bu haftalarda nasıldı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🥰