18 aylık oğlum var ve beyaz giydirmeyi çok seviyorum ama artık lekeler çıkmıyor makine mi bozuldu anlamıyorum Deterjan olarak Ariel kullanıyorum Leke çıkarıcı olarak vanish kullanıyorum ama asla çıkmıyor lekeler eski lekelere de fayda edecek bir öneriniz var mı renkliler ve beyazlar icin Allah aşkına kafayı yemek üzereyim