Ben sankoda 985 tl ye yeni gittim berbattı bi daha asla orayı tercih etmeyi düşünmüyorum normal bi ultrasonla bakıyor doğru düzgün bir bilgi bile vermiyorlar hiç memnun kalmadım. Normalde zaten doktorum o hastanede değildi gidecek olan varsa bence gitmesin boşa gitmiş olur