Toprak0440 Doktor bana bugün bebeğin bel çevresinin biraz geride kaldığını söyledi ama hiç bir sorun olmadığını zamanla döngüsünü tamamlayacağini söyledi ama ben yinede çok korkuyorum neden öyle olmuş olabilir yada öyle olan va rmi aranızda
piemses_annesi Toprak0440 korkma canım benimkinin her bir yeri bir baş cekio😂 karnı.buyuk beli normal kafası küçük
Senayuzuntas Toprak0440 benimde öyle bir hafta geride gidiyor ilk çocugumda 2 hafta gerideydi bu sadece bilgi amaçlı söyleniyor cok sorun olmuyor mutemelen kılosu az bir hafta kadar azdır o yüzden de geride kalıyor ilk coxugumda cok korkmuştum bunda rahatım cünkü boyu haftasıyla uyumlu hareketli 300 gram az olması dert değil içinizi ferah tutun
Duru_10 Toprak0440 bizimde 9-10 gun geri karin cevresi aspirin baslattilar fark daha da acilmasin diye. Boyle devam edersede zayif uzun boylu bir bebek olur sadece dedi
Toprak0440 Mavidunyamm bugun gittim bir buçuk hafta gerideymis neredeyse iki hafta dedi ne olacak bilmiyorum
piemses_annesi Toprak0440 korkma korkma bende çok sonra farkettim doktor hep iyi dedi bebeğe dedim kör değildir farketmiş biliyordur zaar dedim geçtim 😅 yoksa karın çevresine göre 38 39 haftalık baş cevresine göre 35 haftalik
Toprak0440 Senayuzuntas ama bana nereseyde iki hafta olacak riskli dedi şimdi korkuyorum bebek doğduğunda vucdunda herhangi bir sorun mu olacak yoksa sizin de mi iki haftaydi her hangi bi sorun oldu mu sizde
Senayuzuntas Toprak0440 Suan benimde bel cevresi dedi ilk cocugumda kafası denmişti hatta engelli de olanilir denmişti tamamen her ihtimali söylemek için söylüyorlar sadece zayıf bir bebek olarak dogdu suan kızım olucak insallah abisi kadar zayıf değil doktorum da boyu uzun ama zayıf bir bebek dedi hiç takmıyorum saglıklı olsun küçük olsun hemen toparlıyorLar
Mavidunyamm Toprak0440 yok sadece zayıf doğabilir ama bebeğe kilo aldıracak besinler yersen farkı kapatirsin
Toprak0440 Duru_10 benim de tam o civarlarında bir buçuk hafta geride neredeyse iki hafta olacak dedi ya doğunca yürümede fiziksel olarak bı sorun olmaz demi bide bana yapabileceğin hiçbir şey yok dediler ilaç falan da yazmadılar anlamadım yani
Senayuzuntas Duru_10 Bana da aynısı dendi cok değil bir hafta geride kilo almazsa zayıf ama uzun olır dedi