Merhaba kızlar. Bugün muayenem vardı. Bebeğim 21 haftalık . Bana detaylı yaptırmam gerektiğini söyledi. Bebeğin suyu biraz fazla ve böbreğe giden kan akışında artık var dedi . Beynimden vurulmuş gibi oldum. Bu benim ilk gebeliğim çok üzüldüm . Sorun gibi durmuyor ama takip edilmesi lazım dedi . Dışarıdan bir klinikle yalvar yakar konuştum . Akşam altı için randevu aldım . Ama zaman geçmiyor içim içimi yiyor . Benzer bir şey yaşayan var mı? Suyun fazla olması ne demek ? Allahım nolur kötü bir şey olmasın ya🥹😢