Kalbimmmmm Yaptırcam sizlerin öneriniz nedir tek başıma gidicem ve araba kullanıcam acaba bi sorun olurmu tek gitmemde
Tugbacircir Kalbimmmmm h Kalbimmmmm hicbir sorun olmaz birşeyler iciyorsun 1 saat sonra kan alıyor zaten
Ipekbocegi Kalbimmmmm ben de tek gitmiştim karnınız aç olacak ve şeker yuklemesinden sonra 2 saat daha aç kalıyorsunuz yanınıza mutlaka şu ve yiyecek bir şey alın. Bütün işlemler bittikten sonra hastanede bir şeyler atistirip su içip öyle çıkın. İster istemez insan sersem gibi oluyor
Patito__ Kalbimmmmm normalde tek gidilir ama donuste araba kullanabilirmisin bilmem bende sonrasinda asiri mide bulantisi yapmisti
alakayamaydanoz Bende tek gittim üstelik 3 yaşında kızım var onunla bile uğraşabildim hatta parka götürdüm sorun olmadı yani
Tugbacircir Kalbimmmmm bende kararsızdım doktoruma sordum şerbetli tatli çikolata yiyorsan buda onun gibi sana ve bebeğe zararı olsa biz buna izin verir miyiz dedi mantıklı aslında sonradan olabilecek şeylerin önünü kesiyor bence yaptırmalısın
Ipekbocegi Kalbimmmmm ben de çok tereddüt etmiştim ama benim ailede genetik seker olduğu için doktorum kesinlikle baktirmalisin demişti Allaha şükür ben de çıkmadı. Eğer ailenizde genetik olarak var ise mutlaka yaptırın gebelikte seker çok önemli bir konu bebeğiniz ve sizin sağlığınız için.
surfermom Kalbimmmmm ben de salı günü yaptırdım, baya midem bulandı ve biraz da başım döndü. Eşim yanımdaydı ama tek olsam da idare ederdim. Sadece araba kullanabilir miydim ona emin olamadım.
bastet Kalbimmmmm kesinlikle yaptırın Allah korusun şekeriniz çıkarsa ona göre dikkat edersiniz, farkında olmazsanız bebeğe zarar verebilir bu durum. İnşallah çıkmaz tabi. Tek gitme konusunda herkes tek gitmiş bi şey olmamış ama ben bayılmıştım bana ağır gelmişti o içecek fenalaşmıştım, müdahale ediyolar tabi ama insan yanında birini arıyor imkanınız varsa bi arkadaşınızı falan götürün yanınızda bence
Dzb Salı günü randevum vardı doktor şeker yüklemesi zamanın gelmiş yaptırmak istiyormusun dedi, hayır hocam istemiyorum dedim, ozaman yarın sabah aç gel bi açlık tokluk bakalım dedi, kan verdim sonuçlar normal çıktı
BsraAlakas Kalbimmmmm bende bugün tek gittim herhangi bir sıkıntı yaşamadım aracımla gittim araçlada döndüm sıkıntı yaşamadım
44Kranur Bence yaptırın benim de açlık tokluk şekerim hep normal çıktı 3 aylık şekerim falan ailede şeker de yok doktor yine de önerdi 50 gram yaptırdım yüksek çıktı tek başıma gitmiştim 50 gram için toktum ama doktor 50 gram da aç tok fark etmez demişti. Sonra 100 gram yapacaktı kan alanlar dedi yanında birisi olsun bayılırsın falan annem geldi herhangi bi şey olmadı mide bulantısı falan oluyor ama abartılacak kadar kötü etmiyor. Ben öneriyorum bence yaptırın iyiki kimseyi dinlemedim yaptırdım en azından şu an yediklerime dikkat ediyorum.
44Kranur Emo47 şeker yüklemesi 24. Ve 28. Haftalar içinde oluyor sizden aç karnına kan alıyorlar sonra içeceği içiyorsunuz içecek meyveli soda gibi 1 saat sonra doktor sonuca bakıyor şeker varsa daha yüksek dozda yükleme yapıp diyet uyguluyor normalse zaten başka bi şey yapmaya gerek görmüyor