Hafize0608 Arkadaşlar erkek bebek olunca mide bulantısı daha az oluyormuş ya da hiç olmuyormuş bu doğru mu. Kız veya erkek bebeği olanlar ne gibi belirtiler yaşadı acaba
Aysee1123 Hafize0608 Hayır doğru değil ☺️ Benim bulantım az kusmam hiç olmadı. Hep tatlı yedim. Rahat geçirdim ilk 3 ayımı. Kızım olucak 👼🏻
Cyln00 Merhaba benim tüm belirtilerim erkekti ama hepsi öyle bir tane kız belirtim yoktu doktor bugün kız dedi cinsiyetine :) Yani bir kere bile bulantım olmadı kız dediler
Hafize0608 Cyln00 yaa sağlıkla doğsun inşallah 😍 benimde bulantılarım çok az oluyor ekşi ve tuzlu şeyler falan yiyorum da acaba mi dedim. Henüz cinsiyet belli değil ama çok merak ediyorum😇