Ucankus Kızlar dün çatlamayı gördüm. Adetime 14 gün var benle aynı yakın olanlar birbirimize destek ve belirtileri paylaşmak için arkadaş arıyorum tarihler yakın olursa çok iyi okur
Sunshine123 Ucankus bat 8 Eylül ovülasyon testi kullanmadım şu ana kadar yumurtlama geçmediyse bugünden itibaren değerlendirmeye başlayabileceğim bakalım nasibimiz inşallah bu aydadır🌸
Gulhangundas Ucankus benimde bat 3 eylül ilk korunmasız ilişkinin üzerinden 7 gün bitiyo bugün haftaya erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum hafif belirtiler var ama psikolojik mi bilmiyorum😂
Demirleblebi Ucankus benim de bat 10 Eylül. Sadece korunmayı bıraktık. Yumurtlama takibi vs yapmıyorum. Bir kaç ay gelişine deneyeceğim olmazsa bende takip edeceğim.
Kvser Ucankus bat 7 Eylül 😂ama ben tüp bebek tedavisindeyim inşallah adet olursam transferim belli olacak
Emel5805 Ben tüp bebek yaptırıyorum Allah nasip ederse Eylül’de olcak 😊bir kere dış gebelik yaşadım tek tüpüm var sonrada hamile kalamadim 😏1.5ay öncede 3 aylık kalbi durdu bebişimin şimdi tekrar transfer bekliyorum hayırlısı 🙏
nurellmas7 Gulhangundas benimde bat 3 eylül aynen öyle psikolojik mi bende bilemiyorum aynı durumdayım bel ağrın var mı?
Gulhangundas nurellmas7 ağrım yok ne bel ne kasıkta başım ağrıyo sadece midem dün baya bulandı ama bugün iyiydim uyku hali yok öğleye kadar gözümü açamıyorum sonrası da hep esniyorum şimdi bile uykum gelmeye başladı göğüslerim dolgunlaştı ama hassasiyet yok senin neler belirtilerin
LovelyMom_ nurellmas7 bel agrisi oluyormu? Benim belim dun aksamdan beri cok agriyor,sanki kopacakmis gibi
LovelyMom_ nurellmas7 bel agrisi oluyormu? Benim belim dun aksamdan beri cok agriyor,sanki kopacakmis gibi
Gulhangundas Demirleblebi bizde öyle yaptık sadece uygulamanın gösterdiği ovulasyon döneminde sıklaştırdık ilişkiyi inşallah olur
nurellmas7 Gulhangundas bende kasık ağrısı yok sadece sırt ve bel ağrım oluyor batar gibi 2 gecedir uyuyamıyorum yarı uyku hali yarı uyanık canım evet benimde senin gibi göğüslerimde dolgunluk hissi var ama acıma yok çok belirti de aramak istemiyorum açıkçası sonra diyorum psikolojik galiba😬😅 bakalım hayırlısı olsun ikimiz içinde takipte kalalım inşallah😇💜
Lilosss Kvser bizim aynı günlerde transfer olacak , aynı günlerde pozitif haberlerimizi de alıcaz inşallah 🤩
Blueday Ucankus bu başlık beni gece gece çok mutlu etti ya 😅 hepimizin olur inşallah 🙏 benim de 1 Eylül ama umudum yok bağımlılık yaptı forum o yüzden geldim 😂
ferhpnar Ucankus benim de bat 6 bu ay hiç takip etmedim saldim gecen ay bir var bı yok degerlendirdim olmadı. Bu ay iyice saldım çok ilişki de olmadi hayırlısı bakalim
Kvser Lilosss yaaa gerçekten mi ayyy sonunda birini buldum birlikte zamanın geçmesi için valla . Görüşmeyi koparmayalım biz 😂 Adetin ne zaman ? Nerde tedavi görüyorsun birde aynı yer çıkıyormuş
Gulbaharazram Ucankus benım bat 4 eylul . Ama bu ay umudum yok .Ovulasyonuda bu ay beceremedim. Tam pik olmadan rengi acildi degerlendirdim ama bilmiorum. Kasigim da biseyler oluyor sanki ama psikolojik diye dusunuyorum.