sademarya11 Kızlar 12+5 hamileyim.Bazayı kaldırayim dedim karnıma ağrı girdi. Endişelenecek bişey var mıdır sizce karın ağrım devam rdiyo
Minigiim-vebenn52 Belki anlık kasılma olmuştur kanama olmadığı sürece korkmayın Allah korusun bu aylarda dikkat edin ağır kaldırmayın