Kızlar ben vajinismus hastasiydim. Evlendikten 1 yıl sonra ilişki yaşayabildim. İkinci senemde de hamile kaldım. Şuan 32 haftalığız. Fakat vajinismus olanlar bilir ki hâlâ tam anlamıyla atlatabilmis değilim. Vajinal ultrasona dahi giremedim ve sezeryani tercih edeceğiz doktorumla konuştuk. Kendisi çok anlayışlı bir doktordu alttan muayene dahi hiç etmedi beni. Buraya kadar sorun yok ama sezeryanda sanırım sonda takılıyormuş. Ben bunu ne taktirabilirim ne de çikarttirabilirim. Bu durum beni inanılmaz korkutuyor. Şuan ameliyattan ziyade en çok korktuğum durum bu. Sizce doktorumla konuşsam rica etsem sonda takmama gibi bi durum olabilir mi? Cidden hasta bezi falan koysunlar gerekirse ama o sondayı asla yaptıramam rezil olurum.