Merhabalar anneler 14+1 olduk bugün ama iki gündür karnımın alt tarafında sürekli bi ağrı sancı tarzında beni rahatsız eden bi durum var yorgunluktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum yatıyorum ama en ufak bi ise kalkışmam da tekrar aynı bide çok fazla halsizlik var acaba bu haftalarda normal mi yoksa bana özel mi 😒