Merhaba hanımlar.3gün önce yoğun kanama yaşadım ama çok yoğundu bardaktan boşalır gibi hemen hastaneye gittik kontrol ettiler düşük tehtidi var dediler yatış verdiler.İlaç ve serumdan sonra kanamam kesildi lekelenme botuyuna geçti.Bebeğe baktılar aynı gün içersinde iyi dendi.Sabahta baktılar sabahta iyi dendi kalp atışı var dendi.şuanda progestan 200 kullanıyorum.Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Fikirlerinize çok ihtiyacım var.