Ben böyle şeylere çok inanmıyorum açıkçası:) gebeliğimi öğrendim dört haftalıktı. Yedi haftalıkken Ankara’dan Urfaya taşındım. Tahmin edersiniz ki o taşınma sürecinde kendimi ister istemez yordugum anlar oldu, uzun süre ayakta olduğum süreçler oldu. Ama evimde yatarken iki üç gün önce bir kanama süreci geçirdim. Şu anda 13 haftalığım. Kimseyi korkutmak istemem tabii ki:) ama olacak olan bir şey varsa siz ne kadar dikkat ederseniz edin yinede oluyor. Tabii ki tedbiri elden bırakmamak lazım. Uzun süreli ayakta kalmamak, bir işi 1 saatte bitireceğine 2 saate yaymak, cinsel ilişkide biraz dikkatli olmak gibi şeylere dikkat edilse yeterli bence🤍🙏🏻