busra_ulcay153 ilk gebeligimde 45 üstü kiloyu görmemiş biriydim( genetik olarak ailede tüm kadınlarda çatlak var ) gebeliğin 3. Ayından itibaren her banyodan sonra kurulanmadan bebek yağı sürdüm öyle kurulandim karnım çıkmaya başlayınca da unimom çatlak önleyici yağ kullandım ( şuan piyada yok bu gebeligimde bulamadım ) çok daha büyüyünce kakao yağı vazelinle kasindiginda masaj yaptım dogumhaneye giderken bile yaglanip gittim düşün doğum anında catlayanlari duydugumdan ,en önemli şey deriyi nemli tutmak ,bol su tüketmek ve önerilen miktardan fazla kilo almamaya calismak ben +13,5 kiloyla gebeligimi bitirmiştim ,inşallah şimdiki gebeligimde de bunları yapabilirim 😁😁😁