Merhabalar bu uygulamada beni rahatsız eden post açtıgımda adını değiştiren ve üstüne sanki küfür hakaret etmişim gibi bana uyarı veren 2 kişi var 26 yaşında bir avukatım avukatlık sürecinde bile davalarda bu yaşıma kadar böyle birşey görmedim fazla kullanmayı bilmiyorum uygulamayı birinde modorötör diger kullanıcıda ise yönetici modoratör yazıyor Ve engelliyemiyorum Ne yapmam lazım Bilen varsa paylaşabilirmi