Merhaba doktordan geliyorum hala hiç bir açılmam yok sancım yok ne zaman doğumum olur ya artık çok üzülmeye başladım cumartesi 41 haftalık oluyorum doktorum riske atma yatışını yapalım suni sancı verelim diyor bende pazartesi tekrar kontrole gidecem yani bebeğimin suyu sağlığı kalp atışları normal kendi sancımı beklemem riskli mi