Veee doğurdum ….akşam 7 buçuk hafif bebek kasılmaları başladı aslında onlar sancıymış ne nişan ne su hiçbişey yok öncesinde bi güzel çay yaptım poğaca yaptım yedim içtim 8 buçuk 9 gibi arttı eşime sen oğlanı uyut ben bi duşa gireyim dedim daha da arttı ama kasılma gibi ben de tuhaflık var dayanamıycam hastaneye gidelim dedim yolda doğuruyordum bağırmaya başladım ben burda doğuracam diye hastaneye yetiştim çatala çıktım 9 cm açılma şok onlara da dedim ben doğuruyorum geldi bebek sus kız suyun gelmedi ne doğurması odaya alacaz dedi ebe arkasını döndü ve benim su patladı hemen doğuma ve 5 dk bebeğim doğdu çok dikişim var ama bebeğimin boğazına ve ayağına kordon dolanmış çıkamadı ama çok şükür şuan sağlıklı benim dikişler fena ama geçer insallh 🤗🤗