oglummehmedim bu yeni isimlere bende alışamadım söylenişleri hoş ama ne bileyim 😃 ben defne koydum ilk kızımı eşim gibi mavi gözlü olursa Deniz koyacağım diyordum olmadı yeşil oldu eşim de dedi o zaman defne olsun hiç başka isim bile düşünmemiştik açıkçası 😃