Hlimee acele etmeyin bence aşılama için en az 2 ay bekleyin. Banada filimden sonra tüpünun biri tıkalı adet olunca gel tedaviye başlayalım dediler ama ben gitmedim. Tedavi istemiyorduk çünkü ilk gebeliğimde tüp bebeği olursa kendiliğinden olur diyorum ikincisi. Ama tüp tıkalı çıkınca eşimde de sıkıntı büyük olunca aman boşver ikinci çocuğumuz olmayacak dedik. Dediğimiz ay oldu.