Nurbusra_ Prilam Dr ilacını devlet karşılıyor mu bi eczane reçete istedi devlet karşılıyor dedi diğeri reçeteye gerek yok devlet karşılamıyor dedi kullananlar siz reçeteyle mi aldınız bilgi verirseniz sevinirim midem çok kötü bi an önce alıp içmek istiyorum
Bebegim3444 Nurbusra_ sağlık ocağından reçete yazdırıp aldım. Ama gebelik kodu girilmesi lazım. Girilmezse sigorta karşılamıyor 250 tl sigorta karşılayınca 30 tl vermiştim.
Yazmelegi_ Nurbusra_ sağlık ocağı yazar reçete ile alırsanız 25.30 tl felan ödersiniz ama reçetesiz pahali
Bimiyendis Nurbusra_ ben reçeteyle alıyorum. Prilam uyku yapıyor maalesef. Uyumafan önce aç tok farketmrden 1 tane içiyorum bütün gün rahatım. 19. Haftaya girdim. İçmediğim gün mahvoluyorum hala
dicledila Nurbusra_ aile hekimi ya da kadın doktorunuz 2 kutuyu bir defada yazabiliyor geçen gün yazdırdım 60₺ gibi bir fiyat ödedim fark olarak
Nurbusra_ Bebegim3444 öyleyse yazdırıp almak daha mantıklı çok teşekkür ederim 🥰 12+5 olduk bugüne kadar ilaçsız dayandım ama artık ilaç almam gerekiyo hiç geçmiyo bulantım her gün daha da artıyo sanki
Bebegim3444 Nurbusra_ benim ilk haftadan başladı prilam da ise yaramıyor artık ilacı değiştik. Gece uyumadan iki tane icin. Üstüne yemek yemeyin kusarsiniz☺️ Gun icinde yoğunsa mide bulantısı iki tane daha tekli içebilirsin. Ama biraz uyku yapıyor haberin olsun ☺️
Yazmelegi_ Nurbusra_ ben ilk zamanlar sabah 1 öğleden sonra bir gece 2 içiyordum sonra sadece gece 2 tane içmeye başladım
Nurbusra_ Bebegim3444 teşekkür ederim 🙂 inşallah en kısa zamanda geçer bulantılarınız kaç haftalık oldunuz
Bebegim3444 Nurbusra_ 12+2 deyim. Az fark var aramızda. Benm ikiz oldugu icin herseyi yoğun yaşıyorum. Doktor demisti nornal gebeliğin iki katını yasiycaksin diye ama bu sekilde mide bulantıları kusma hic düşünmemiştim😀
Nurbusra_ Bebegim3444 ayy ikiz çok güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙂 bulantılarım 12 yada 13. Haftada geçtiği söyleniyor genellikle ama sanırım benim biraz daha uzun sürecek
Bebegim3444 Nurbusra_ insallahhhh en azından biraz hayata döneriz 😂 beşinci haftadan Beri var senin de oyle belli.
Nurbusra_ Bebegim3444 evet benimde beşinci haftada başladı ilk zamanlar çok sorun etmiyodum bebek küçük diye doktorum da ilaç vermek istemedi tüp bebekle hamile kaldım zaten bir sürü ilaç kullanıyorum diye ama mesela son bi kaç haftadır günde 2 3 bardak su anca içiyorum e bebek de büyüyor artık beslenmeye başladı ilaç almak zorunda kaldım doktoruma kalsa yine ilaç vermiyodu sabret diyo sabrederim de bebek nasıl beslenicek
Bebegim3444 Nurbusra_ benmkide tup bebek 🥰🥰valla ilac bir süreden snra zorunlu oluyor. Ben ilac kullanmama rağmen bulantılar kusmalar devam ama dedigin gbi artık bebek bizden beslendiği icin korku sarıyor insanı ya yeteri kadar beslenmezsem ya kucuk kalirsa diye. Onun icin güne bir muz yemeye çalışıyorum kasar peynir iyi geliyormuş ceviz badem meyve. Zorla yiyorum bir saat ayakta dolanıyorum ama kısmiyim bebekler alsın alıcağını snra kusiyim diye.
Nurbusra_ Bimiyendis bazı kişilerde de hiç işe yaramamış inşallah bende de işe yarar bende rahatlarım 🙂
fizikcianne Nurbusra_ evet doktora yazdırıp alabilirsin karşılıyor yoksa çok pahalı. Ben bir kaç sefer yazdırmadan almak zorunda kalmıştım 😖