OziC üçüncü çocuğumu orda doğurdum gayet memnun kaldım okadar ilgilendiler ki sanki özelde gibi hissettim 😊 zaten sancı çektiğin odada doğum yapıyorsun 1 saat kadar dinlendikten sonra seni normal servise alıyorlar , odalar bazen tek bazen iki kişilik oluyor bana tek kişilik oda denk geldi, ben çok memnun kaldım valla şimdi tekrar hamileyim bi aksilik olmazsa yine orda doğum düşünüyorum