Elenora Ben ilkbahar🦜 ve sonbaharı🦩çok seviyorum ve bence ben o mevsimlerin kadınıyım 🌸 Peki ya siz hangi mevsimsiniz ?🕊️🌻 Mevsiminize uygun emojide kullanabilirsiniz ☃️
Pinklove Elenora Yaz ve sonbaharı çok seviyorum. Hele yaz bitiminden sonra serin havalar başlıyor ya Eylül başı Ağustos sonu o havaların hastasıyım😃🤩